Z szuflandii

Szybko pożałowałam swoich słów z poprzedniego wpisu. To, co zbyt brawurowo nazwałam „jest lżej” (w temacie dzieci oczywiście) oznaczało „kłopoty czają się tuż za rogiem”. Może „wyzwania” brzmiałyby lepiej, ale przecież nie będziemy zgrywać dyplomatów, czy innych zrównoważonych. Front dziecięcy przesuwa się na nowe tereny, a my wciąż w okopach. Przesuwa się coraz bardziej dosłownie, bo Łucja weszła w fazę pełzania!

Sceny z życia biedronki #Łucja #homesweethome #home #kids #interiordesign #interiors

A post shared by Marta (@muchomor_czarny) on

 

Ostatnio znowu z sukcesem wyrzucamy: w czterech niewinnych szufladach w sypialni odkryliśmy prawdziwy skansen technologiczny: słuchawki, aparaty fotograficzne, kable i telefony komórkowe, z czasów, gdy telefony służyły do dzwonienia (najsłodszy był ten z klapką, wielkości puderniczki). Przy okazji opróżniania szuflad mogę więc wrócić do jednego z moich tematów: szuflad właśnie! Od początku przyznawałam się do tej dziwnej skłonności, która jak podejrzewam, może być znakiem jakiejś psychiatrycznej jednostki chorobowej, a polega na całkowitym uwielbieniu dla szafek, katalogów bibliotecznych, czy regałów pełnych szuflad i szufladek. Najbardziej ekscytują mnie te stare, dumnie noszące ślady przeszłości.To chyba nic groźnego, prawda?

Źródła fotografii: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20

Taka szuflada wyodrębniona i poza swoją szafką też wiele potrafi:

Źródła fotografii: 1, 2, 3, 4

Rozejrzałam się po dużym pokoju i policzyłam, że jestem otoczona trzydziestoma szufladami, czyż to nie wspaniałe?

ups, Wasz ulubiony fotograf tu grasował. Spróbujcie nie patrzeć na te zdjęcia.

No dobrze dość o mnie, a jak tam obsesje u Państwa?

Jedna uwaga do wpisu “Z szuflandii

Skomentuj

